onsdag 14 april 2021

Det går bra nu, eller?

Var det fler som gjorde som jag och plockade ut ettårsgrafen ett år efter Coronabotten bara för att den såg så bra ut?

Tittar man på mina stora portföljer så ser det riktigt fint ut. 

 

 

Aktier verkar vara superbra att investera i och kanaljen måste vara en superinvesterare. Eller?

Låt mig komplettera med grafer över nedgången från toppen, som också var all-time high, i början av 2020 till botten samma år. 

Usch! Aktier verkar jättedåligt och kanaljen måste vara en usel investerare!

Lägger man ihop graferna så blir bilden blandad:




Sammantaget har det gått sådär. Lite mellanmjölk.

 

 

 








2 kommentarer:

  1. Tack för inlägg på bloggen. Jag säger att du inte ska vara nöjd med din utveckling. Tror att du rent av borde fundera på vad du gjorde i raset. Själv vet jag att jag inte kastade mig över spelrelaterat vilket jag borde gjort när botten gick ut. Men samtidigt så har jag ett jobb att sköta som tar för mycket tid från aktier. Annars fanns oerhörda möjligheter i raset för den som hade tid att sätta sig in i markadssituation för bolagen (ej marknaden för aktierna).

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera